loading...
تــــــنــــــهـــــــــایـــــــــــــی مـــــــــــن
reza dada بازدید : 21 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

نیمکتهای پارک همه دونفره اند....

جای ادمهای تنها روی چمنهاست...

به یاد خواهم اورد ارزوهایمان را...

مینشینم روی چمنها و خیره به ان صندلی که همیشه جایگاه عاشقانه هایمان بود

تو میگفتی از روزهای تلخ گذشته ات...

 چه زیبا و کودکانه بی قراری میکردی برای رسیدن به فرداها

و من چه عاشقانه خیره میشدم به چشمهایت

چشمهایی که عمقشان درد را فریاد میزد

اما من تو را با تمام درد و غمهایت عاشقانه میستودم

نمیدانستم ان فرداهایی  که میگویی

امروز روزهای بی تو بودن من است

تو در دوردست ها با ارامش به زندگیت میرسی

و من اینجا با حال پریشانی...با بغضی سنگینی

با قلبی پراز احساس تنها زندمانی میکنم

نه زندگانی....


 

بیچاره نیمکت او هم دلتنگ من و توست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 70
  • بازدید کلی : 1,572