loading...
تــــــنــــــهـــــــــایـــــــــــــی مـــــــــــن
reza dada بازدید : 25 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

همین که تنهام دلیل نمیشه شاد نباشم...

همین که تنهام دلیل نمیشه لباس خوب نپوشم...

همین که تنهام دلیل نمیشه به خودم نرسم...

همین که تنهام دلیل نمیشه برای ایندم تلاش نکنم...

همین که تنهام دلیل نمیشه واسه خودم عطر نخرم...

همین که تنهام دلیل نمیشه زیر بارونای عاشقانه قدم نزنم...

اره من تنهام.....تنها....

تنهایی بهتره از دروغ شنیدن

از دوست دارم های الکی ...از فداتشم های الکی...

از شنیدن عزیزم های الکی............

اره من تنهام.....

فک نکنی تنهایی تقدیر منه

نــــــــــــــــه

تنهایی ترجیح منه.........

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 65
  • بازدید کلی : 1,567